donderdag 28 oktober 2010

First * voorstelronde 1 * LJ

Beste lezers,

Allereerst welkom op ons nieuwe blog! Zoals hier rechts al vermeld is dit blog een initiatief van drie import Amsterdammers die schrijven over alles wat ze meemaken in de grote stad: dit betekent echter niet dat dit blog enkel en alleen over Amsterdam gaat. Wij maken dingen mee, die schrijven we op. Wij komen dingen tegen, die schrijven we op.... That's how simple it is.
Achter te naam 'coolesoep' gaat helaas geen mooi verhaal schuil, deze kwam spontaan bij ons na een avondje doorzakken ergens in de stad.

Aan mij de eer om dit nu nog zo smetteloze blog te 'vervuilen' met een eerste blogpost.
Net zoals M, A, ben ik niet in Amsterdam geboren en getogen, toch woon ik hier nu al zo'n zeven jaar en voelt Amsterdam als thuis. Ik ben een masterstudent Communicatiewetenschap aan de UvA en verder werkzaam bij een bedrijf wat zich richt op betaalsystemen voor de e-commerce. Mijn interesses liggen bij nieuwe media, marketing, muziek en koken (= eten, drinken, uiteten gaan).

Al een paar jaar lang leefde het idee bij mij om een blog te starten. Niet alleen voor anderen, maar vooral ook voor mezelf. Ik wilde gewoon weleens aan het einde van het jaar zien wat ik dat jaar allemaal had meegemaakt. Nu heb ik eindelijk een paar mannen om me heen verzameld waarbij dat idee ook leefde en samen hebben we nu gewoon de knoop doorgehakt: wij gaan een blog schrijven!

Ik zal vooral gaan schrijven over nieuwe media marketing, Amsterdam en eten. Natuurlijk zijn de ontwerpen niet 'fixed', maar je moet toch een soort van leidraad hebben toch? Ook zal ik proberen zoveel mogelijk mooie snapshots maken en die op het blog plaatsen.

Have fun,
LJ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten