vrijdag 29 oktober 2010

Second * voorstelronde 2 * A

Bloggen. Ik blog, jij blogt, wij bloggen.

A. de student. Althans nog even als het goed is. Dan even rust en volgend jaar nog een master. Wat ik verder doe? Horeca. Beide kanten van het vak welteverstaan. Gast en gastheer. Sociaal een bezig baasje. Gek op dingen maken, ondernemen en organiseren, samen met anderen. Sportief ook, in ieder geval niet vies van een stevige inspanning.

Bovenstaand is verantwoordelijk voor de zaken waar ik over zal proberen te schrijven, doordat ik hier veel mee bezig ben. Eten, muziek, (social) media en ander zintuigstrelend genot hebben mijn interesse. Ook sportieve dingen of modegrilletjes. Zo veel mogelijk proberen is het motto. En vooral proberen dit te delen.

Mijn eerste blog. Ik dacht dat het zo simpel was. Stukje schrijven over iets. Ben ik dol op hoor, stukjes schrijven, alleen lukt het nu al niet kort uit te leggen wie ik ben en wat ik doe. Met veel variatie en vanuit verschillende oogpunten benader ik een verscheidenheid aan producten, diensten, omstandigheden, voorvallen, boeken, cd's, recepten, hier en daar een hype, modegrilletje en soms gewoon een stuk om mijn eigen mening te ventileren. Je leert ons wel kennen de komende tijd.

A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten