vrijdag 12 november 2010

De levensloop van je oplader

Niemand kan ontkennen dat het tegenwoordig simpelweg 'hip' is om tenminste enigszins milieubewust door het leven te gaan. Zelf gebruik ik mijn boodschappentas van eco-jute, koop en kook ik zoveel mogelijk biologisch en doe ik aan spaarlampen en licht-uit-doen-als-je-niet-in-die-ruimte-bent. Kortom, duurzaamheid is een bewuste rol in mijn leven gaan spelen.

Maar over sommige dingen had ik nog niet nagedacht. En nu ik juist verhuisd ben en letterlijk met kluwen van telefoonopladers, iPod-oortjes en computerdraden in mijn handen heb gestaan, heeft het volgende filmpje van de 'Electronic Takeback Coalition' me serieus aan het denken gezet!

Oh, mocht je volledig kak aan het milieu hebben; het filmpje is ook door de graphics de moeite waard :)


Vraag je je nu af wat te doen, met al dat oude spul, dat je nog op duistere plekken heb weggestopt, kijk dan even op de site van de 'ETC'

Cheers,

M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten