donderdag 17 februari 2011

Tuimelaar . M's TOP3

Ik neem aan dat je er van op de hoogte was? LJ begon een aantal weekjes geleden met een Coole Soep Tumblr. Hij biedt overigens zijn excuses aan voor het feit dat iedere activiteit op tumblr automatisch naar de Twitter-account werd doorverwezen...

Mijn top drie tuimelaars geeft meteen een duidelijk beeld van hoe ik over 'stijl' denk. Overigens is de rangorde totaal willekeurig.

De naam zegt het al, lijkt me. Allerlei objecten, die op een heerlijk overzichtelijke manier worden gepresenteerd...

Ik voel een Britse inslag in deze tumblr, die als ondertitel haberdashery, medicin & musings voert. Veel foto's die leiden naar Britse kwaliteit in kleding en op andere gebieden.

Credits voor degene die ook mij aan het tuimelen heeft gekregen. Een leuke mix van alles wat ik in ieder geval hoog op mijn lijstje heb staan. 'Mode', intereur, fietsen, eten en zo af en toe een mooie vrouw ;) Overigens ook een Amsterdammer dus wat dat betreft een streepje voor.

Ohja, we hebben de lay-out van het blog zelf even wat aangepast. We willen daarin toch wel wat vorderingen maken. A. is hard bezig met een nieuwe wordpress-variant, waardoor we ook de verschillende onderwerpen wat duidelijker kunnen scheiden.

Geniet van het weer!

M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten